خرید فالوور اینستاگرام

از طریق سایت فالوکمپ، تجربه خوبی از خرید فالوور میکس در اینستاگرام را به دست می آورید

بسته های افزایش فالوور ایرانی میکس

بسته مناسب برای افزایش فالوور پیج خود را انتخاب کنید

۱۸,۰۰۰ تومان

۱۶٬۵۰۰ تومان

این بسته تعداد ۱۰۰ فالوور ایرانی را به پیج شما اضافه می کند. چنانچه برای اولین بار خرید فالوور از سایت فالوکمپ را تجربه می کنید، این بسته را سفارش دهید و کیفیت دنبال کننده های ارسالی را بررسی نمایید.

۳۰,۰۰۰ تومان

۲۵٬۰۰۰تومان

بعد از خرید بسته ۲۰۰ تایی فالوور، سفارش شما به صورت فوری و آنی وارد مرحله اجرا شده و تقریبا ۲ ساعت تا تکمیل سفارش زمان خواهد برد. این بسته تعداد ۲۰۰ دنبال کننده ایرانی واقعی و فعال را به پیج اینستاگرام شما اضافه خواهد نمود.

۶۰,۰۰۰ تومان

۵۵٬۰۰۰تومان

یکی از پر فروش ترین بسته های فالوور در سایت فالوکمپ، پکیج ۵۰۰ دنبال کننده این سایت می باشد. با تهیه این بسته، در مدت زمان ۵ ساعت تعداد دنبال کنندگان پیج شما به تعداد ۵۰۰ عدد افزایش خواهد یافت و فاقد ریزش است.

۱۱۰,۰۰۰ تومان

۹۵٬۰۰۰تومان

۱۰۰۰ فالوور که می توان آن را ۱K نیز بیان کرد، از بسته های جذاب است که به صورت فوری تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام شما را به میزان ۱K افزایش می دهد. جهت تهیه این بسته روی دکمه بالا بزنید تا به صفحه پرداخت بانک منتقل شوید.

۱۹۰,۰۰۰ تومان

۱۷۵٬۰۰۰تومان

برای سرور ما افزودن ۲۰۰۰  فالوور به پیج شما تنها ۱۵ ساعت زمان لازم است. بعد از اینکه خریدار سفارش خود را با موفقیت ثبت و پرداخت نماید، بلافاصه پروسه افزایش دنبال کنندگان پیج ایشان وارد مرحله اجرا خواهد شد.

۳۵۰,۰۰۰ تومان

۲۹۹,۰۰۰ تومان

در یک چشم به هم زدن تنها با سه مرحله کوتاه، فالوکمپ وارد عمل می شود و در ۲۴ ساعت فالوورهای صفحه شما در رسانه اجتماعی اینستاگرام را به میزان ۳۰۰۰ دنبال کننده افزایش می دهد. با خیالی آسوده خرید کنید، پشتیبانی ما در کنار شماست.

۴۵۰,۰۰۰ تومان

۴۲۰٬۰۰۰تومان

در اینستا تبلیغ کرده اید؟ آیا می دانید عدد نمایشگر دنبال کنندگان پروفایل شما چه میزان در جذب فالوورهای بیشتر تاثیر گذار است؟ پس همین حالا بسته ۵۰۰۰ تایی را خریداری کنید و از مشاهده نتایج لذت ببرید.

۹۰۰,۰۰۰ تومان

۸۰۰٬۰۰۰تومان

مشتریان فالوکمپ نام این بسته را پکیج رویایی افزایش فالوور گذاشته اند. این بسته حرف K را در پروفایل شما ظاهر کرده و می توانید لینک محصولات خود را در استوری هایتان قرار دهید. 10K رویا نیست، واقعیت است!

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

۱٬۱۰۰٬۰۰۰تومان

به صفحه اینستاگرامی خود اعتبار ببخشید. ۱۵۰۰۰  دنبال کننده تنها در شش روز برای شما ارسال می کنیم تا عدد مقابل Follower پیجتان 15K شود. مشاهده چنین رقمی بسیار هیجان انگیز است. پس هرچه سریع تر خودتان را هیجان زده کنید.

۱,۷۰۰,۰۰۰  تومان

۱٬۵۵۰٬۰۰۰تومان

شاید باور اینکه در مدت یک هفته ۲۰۰۰۰ نفر در Instagram پروفایل شما را دنبال کنند کمی سخت باشد. به سرور افزایش فالوور Followcamp اعتماد کنید تا باور این موضوع برای شما آسان شود و در کوتاهترین زمان 20K را مشاهده کنید.

۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

۱,۸۹۹,۰۰۰ تومان

قرار نیست کسی از ترفندهای افزایش فالوور شما مطلع شود. مهم این است که افراد با دیدن پروفایل شما در اینستا شگفت زده شوند. ۲۵۰۰۰ دنبال کننده فقط در هشت روز به پیج شما اضافه می کنیم. 25k اعداد صفحه شما را زیبا تر می کند.

۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان

اگر روشهای مختلف را برای بالا بردن دنبال کننده های پیج خود استفاده کرده باشید، بخوبی می دانید رساندن عدد فالوورها به 30K به چه میزان سخت و طاقت فرساست. با این روش ۳۰۰۰۰ فالوور فعال ایرانی را در ۱۰ روز به پیج خود اضافه کنید.

برای خرید فالوور صددرصد ایرانی روی دکمه زیر ضربه بزنید

خرید فالوور اینستاگرام؛ ورود به بازار جدید

در گذشته کسانی که یک مغازه در خیابان اصلی با پاخور عالی داشتند، جزو اقشار پردرآمد جامعه به‌حساب می‌آمدند. این روزها سیستم کسب‌وکار تغییر کرده است. همه به دنبال مغازه‌ای در خیابانی با بیش از 50 میلیون نفر جمعیت می‌گردند. 
نام این خیابان اینستاگرام است و هر کس فالوور بیشتری داشته باشد، درآمد بالاتری خواهد داشت. به همین خاطر موضوع فالوور بالا، به یک معضل تبدیل شده است.
همه به دنبال افزایش فالوور هستند. روش‌های مختلف و بسیار پرهزینه‌ای برای افزایش فالوور وجود دارند؛ اما همیشه راه میان‌بری برای موفقیت وجود دارد. در این بخش قصد داریم تا شما را با خرید فالوور اینستاگرام آشنا کنیم که بهترین راه میان‌بر برای دستیابی به موفقیت و درآمد بیشتر است.

خرید فالوور آهسته

چرا باید فالوور اینستاگرام بخریم؟

پاسخ به این سؤال بسیار ساده است. همه ما با دیدن تعداد فالوورهای یک پیج، میزان اعتماد خودمان را به آن مشخص می‌کنیم.
برای مثال خودتان را تصور کنید که قصد خرید یک محصول خاص را به‌صورت اینترنتی و مجازی دارید. در حال حاضر فروش اینترنتی در اینستاگرام فقط بر پایه اعتماد بنا شده است. خب شما یک محصولی که قصد خرید آن را دارید در اینستاگرام پیدا کرده‌اید. دو پیج مختلف محصولی که می‌خواهید را با همان کیفیت مدنظر ارائه می‌دهند. یکی از آن‌ها هزار فالوور دارد و دیگری دارای 10 هزار فالوور است. از کدام یک خرید خود را انجام می‌دهید؟ قطعاً پیج اول مورد اعتماد بسیاری از افراد است و همین موضوع باعث اعتمادسازی می‌شود. 

با وجود هزاران سایت در زمینه خرید فالوور واقعی، شاید این سوال که چرا باید از فالوکمپ اقدام به تهیه دنبال کنندگان واقعی برای پیج اینستاگرام کنم، ذهن شما را به خود مشغول کرده است.

تمامی سایتهای موجود ادعا دارند که معتبرترین، ارزانترین و بهترین سایت در زمینه فروش فالوور هستند و در افزایش دنبال کنندگان پروفایل شما در اینستاگرام از فالوورهای واقعی فعال و ایرانی استفاده می کنند. ولی در عمل شاهد این موضوع نیستیم.

خرید فالوور واقعی

فالوکمپ از قدیمی ترین سایتهای موجود در این حوزه بوده و بیش از پنج سال است که مورد اعتماد هزاران مشتری خود می باشد.

از همان ابتدا با تمرکز بر راه اندازی یک مرکز پشتیبانی حرفه ای، همواره در تلاش است تا با جلب رضایت مشتریان، دامنه مشتریان وفادار خود را گسترش داده و با ارائه محصولات با کیفیت توانسته محبوبیت ویژه ای را در حوزه خرید و فروش فالوور اینستاگرام به دست بیاورد و اکنون نامی آشنا در این صنعت است.

فوری بودن فالوور واریز خریده شده دغدغه خیلی از کسانی است که پشتیبانی فالوکمپ تماس می گیرند. خیلی از افراد می پرسند که “چقدر طول می کشند، فالوورها روی پیج واریز شوند؟” 

در جواب هم ما می گوییم که بسته های خرید فالوور واقعی به صورت فوری هستند یعنی چند دقیقه بعد از اینکه شما آنها را خریداری کردید، آنی و سریع به اکانت شما اضافه می شوند.

از بابت سرعت واریز فالوور، فالوکمپ یکی از سریع ترین سایت های افزایش فالوور و سرورها است. در تمامی سال های فعالیت سایت، مجموعه سعی کرده است که بهترین و باکیفیت ترین ها را برای مشتریان خود بخواهیم. 

پس همیشه سرعت و واریز فوری را به عنوان مهم ترین ملاک ارایه تمامی خدمات خود قرار داده ایم. این را می توانید از اعتماد بالای مشتریان قدیمی ما و کسانی که با ما کار کرده اند، متوجه بشوید. 

فالووری که با پیج درگیر باشد، لایک کند، کامنت بگذارد و بعضا به پیج وفادار باشد را می توان فالوور واقعی نامید. دنبال کننده ای که به بتواند شما را به اهدافتان در اینستاگرام برساند، خیلی خوب است. 

به همین دلیل سایت فالوکمپ سعی کرده است که در راستای کسب رضایت مشتریان خود، بسته های خرید فالوور واقعی را ارائه دهد. این فالوورها با توجه به آخرین پارامترهای اینستاگرام به پیج شما اضافه می شوند، بدون آنکه ضرری به پیج یا امنیت آن بزنند. 

برای واریز فالوور واقعی و فوری ما نیاز به پسورد یا رمز عبور اکانت شما نیست. تنها با فرستادن ادرس پیج تان در حین خرید، به صورت آنی واریز می شوند. 

دغدغه بسیاری از افراد داشتن دنبال کنندگانی است که مطالب و پست های آنها را پیگیری کنند. فالوور بالا و لایک زیاد حس و حال خوبی به صاحب پیج می دهد.  افرادی هم که به دنبال افزایش فالوور با خرید بسته های فوری هستند، در این مورد از پشتیبان ما سوال می پرسند که “آیا فالوورهای شما واقعی و ایرانی هستند یا نه؟”

در جواب این افراد می گوییم که درصدبالایی از فالوورهای واریز شده ایرانی هستند. فالوورهای واریز شده به اکانت کاملا مطابق با اخرین استانداردها و آپدیت های اینستاگرام است تا به پیج و فعالیت شما در این شبکه اجتماعی ضربه ای وارد نشود. این مورد را در سابقه چندین ساله خود به خوبی تجربه کردیم. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید فالوور فوری می توانید به پشتیبان ما پیام دهید. برای انجام تمامی فرایندها می توانید با آنها نیز مشورت کنید تا راحت تر و سریع تر آن را انجام دهید. 

شاید تا چند سال قبل، بالا آوردن یک پیج اینستاگرامی زحمت بسیار زیادی داشت. شما برای این که به دیده شدن پیج تان کمک کنید، باید زمان زیادی را صرف جذب فالوور می کردید. در حالی که در این زمان، ما راه راحت تری را به شما پیشنهاد می کنیم.

شما بهتر است که بیشترین وقت خود را بر روی تولید محتوای جذاب و حرفه ای بگذارید و بالا آمدن صفحه تان را به ما بسپارید.بدون اینکه نیاز باشد ماه ها یا حتی سال ها بر روی یک پیج سرمایه گذاری کنید تا رشد کند. به راحتی می توانید با خرید فالوور واقعی، در طی چند ماه مخاطبان مورد نیاز خود را پیدا کنید.

در واقع خرید فالوور واقعی، این روز ها نه تنها برای پیشرفت سریع تر مورد نیاز است، بلکه برای هر کسب و کاری واجب و لازم است. به این دلیل که در حال حاضر، اکثریت افراد به خرید فالوور روی آورده اند تا سریع تر و راحت تر به هدف شان در اینستاگرام برسند. 

در نتیجه اگر شما این کار را نکنید، در رقابت دیگران کار بسیار سختی خواهید داشت. در این روزها، شما تنها با سرچ کردن کلمه خرید فالوور واقعی در گوگل، می توانید تعداد زیادی سایت را پیدا کنید که به شما فالوور می فروشند تا پیج شما بالا بیاید و رشد کند.

البته در این میان، هرچه تعداد سایت ها و تنوع خدمات بالا تر می رود، تعداد زیادی از سایت ها پیدا می شوند که فالوور های بی کیفیت به شما بفروشند. پس در این زمینه بهتر است که شما بررسی های لازم را برای یافتن یک سایت معتبر انجام دهید.

بهتر است از سایت هایی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشند و همچنین فالوور های واقعی به شما بفروشند. سایت کمپ، فالوور هایی کاملا واقعی مطابق با الگوریتم های اینستاگرام را به شما ارائه می دهد که برای پیج شما هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی کنند.

فالوکمپ می خواهد باکیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه دهد تا با جلب رضایت شما بتواند همکاری طولانی تری را با برند ها و کسب و کار ها تجربه کند.
سایت فالوکمپ، با چندین سال سابقه در زمینه فروش خدمات شبکه های اجتماعی، یکی از سایت های باتجربه و معتبر در زمینه خرید فالوو واقعی است که بهترین فالوور ها را با ریزش بسیار کم به شما ارائه می دهد.

پشتیبانی سایت فالوکمپ به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات شما است تا تجربه بهتر و راحت تری از خرید کردن در این سایت داشته باشید. شما می توانید قبل از خریدکردن، از پشتیبانی سایت مشاوره و راهنمایی دریافت کنید و یا اگر در حین خرید با مشکلی مواجه شدید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

فالوکمپ به عنوان یکی بهترین سایت‌های این حوزه با توجه به نیاز کاربران و مشتریان خود، بسته‌های فالوور را دسته‌‍بندی کرده است. شما می‌توانید از میان بسته‌‌ها میزان دلخواه فالووور خود را انتخاب کنید. 

در این باره تئوری «بز» را مثال می‌زنند. قضیه بز یک تئوری جهانی است و در تمامی کسب‌وکارها صدق می‌کند. حیوان بز به دنبال پیشرو می‌گردد. وقتی که یک بز به سمتی می‌رود، بزهای دیگر نیز به همان سمت حرکت می‌کنند. با ادبیات بهتر می‌توان این تئوری را با نام تئوری تأیید جمعی نیز شناخت. حال در اینستاگرام اگر بخواهیم این تئوری را پیاده کنیم، باید بگوییم وقتی که کسی وارد پیج ما شود و تعداد بالایی فالوور را ببینید که از پیج ما حمایت می‌کنند، احساس می‌کند که اگر او نیز فالو نکند، ضرر خواهد کرد. این دقیقاً مصداق واقعی آن است که در دنیای واقعی وقتی جلوی یک فروشگاه صف بسته می‌شود، مردم از روی کنجکاوی، بر اساس تئوری بز و اصل تأیید جمعی، در صف می‌ایستند تا نکند ضرر کنند! پس تعداد فالوور می‌تواند باعث تأیید جمعی و تأثیر روانی مثبت بسیار عالی روی ذهن افرادی شود که از پیج شما دیدن می‌کنند. 
شاید با خودتان بگویید که به‌صورت ارگانیک عمل می‌کنید. خب تا زمانی که تعداد فالوور شما بالا نرود، این موضوع ایجاد نمی‌شود. همانند کشش سطحی آب که هر مولکول یک مولکول دیگر را بالا می‌کشد، هر فالوور باعث جذب فالوورهای بیشتر می‌شود. وقتی که پیج شما تعداد فالوور کمی داشته باشد، کمتر کسی مایل به دنبال‌کردن شما خواهد بود؛ اما وقتی که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید و در لحظه تعداد فالوور شما افزایش پیدا کند، افراد دیگر نیز سریعاً به شما اعتماد خواهند کرد. 

بیشتر بخوانیدتأثیر تعداد فالوور اینستاگرام در کسب و کار

برای آنکه مزایای خرید فالوور اینستاگرام را متوجه شوید، بهتر است ابتدا کمی درباره تبلیغات در اینستاگرام صحبت کنیم. در حال حاضر بسیاری از پیج‌های مختلف وجود دارند که دارای فالوورهای بالایی هستند. این افراد با قبول تبلیغات، کسب درآمد می‌کنند. بهتر است از آن‌ها درباره نرخ تبلیغات سؤال کنید. سپس چند بنر تبلیغاتی سفارش دهید و هزینه گزافی بابت آن‌ها بپردازید. در نهایت منتظر جذب فالوور باشید. متوجه می‌شوید که تعداد فالوورهایی که جذب می‌کنید ممکن است بسیار کم باشد. پیج میزبان نیز به‌هیچ‌وجه تعداد کم جذب فالوور را به عهده نمی‌گیرد. در حقیقت از طریق آزمون‌وخطا، میلیون‌ها تومان باید صرف کنید تا متوجه شوید چه پیجی برای تبلیغات مناسب است و از چه بنری باید استفاده کنید.

حال این روند را با خرید فالوور اینستاگرام مقایسه کنید. در لحظه با چند کلیک، چندین هزار فالوور واقعی ایرانی جذب پیج شما می‌شوند. فراموش نکنید وقتی که پیج شما بالای 20 کا فالوور داشته باشد، تبلیغات نیز بر اساس تئوری بز که در بخش قبلی بررسی کردیم، جذب بیشتری خواهد داشت. پس حتی اگر بخواهید به‌صورت ارگانیک یا با کمک تبلیغات در پیج‌های پرمخاطب فالوور جذب کنید، باز هم نیاز به تعداد بالای فالوور خواهید داشت و به‌این‌ترتیب در دور باطل اسیر می‌شوید. تنها راه خروج از این دور باطل، خرید فالوور اینستاگرام خواهد بود. خرید فالوور یک روش بسیار عالی و البته بسیار ارزان برای جذب فالوور و بهبود رشد پیج اینستاگرامی شما است.

خرید فالوور اینستاگرام چگونه است؟

حال که متوجه اهمیت خرید فالوور اینستاگرام شدیم، باید درباره نحوه خرید فالوور اینستاگرام صحبت کنیم. خرید فالوور به چه شکل انجام می‌شود؟ برای این کار باید ابتدا یک پلتفرم فروش فالوور اینستاگرام که اعتبار کافی داشته باشد را پیدا کنید. سپس تعداد فالوورهایی که می‌خواهید به پیج شما افزوده شود را انتخاب می‌کنید. بعد پایان خرید، آیدی پیج شما به فالوورهای پلتفرم ارائه داده می‌شود تا آن را فالوو کنند. این کار به‌سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. توجه داشته باشید که روند خرید فالوور نباید به‌صورت فیک و تقلبی باشد. فالوورها باید همگی اکانت‌های فعال و البته ایرانی داشته باشند.

خرید فالوور واقعی فعال ایرانی

خرید فالوور از اینستاگرام باید با اصول و قواعد خاصی انجام شود. برخی افراد فقط به خرید فالوور اینستاگرام ارزان بسنده می‌کنند. این در حالی است که فالوور پیج‌های ایرانی، باید ایرانی باشند. اینکه یک فرد خارجی شما را فالوو کند، چه تاثیری برایتان خواهد داشت؟ در حقیقت این کار فقط تعداد فالوور شما را بالا می‌برد و هیچ تعاملی نخواهید داشت. بعد از مدتی که این فالوورها پیج شما را بررسی کنند، باتوجه‌به اینکه متوجه محتوای کاری شما نمی‌شوند، شما را آنفالو خواهند کرد و این موضوع باعث ریزش شدید فالوور می‌شود. اگر الگوریتم‌های اینستاگرام را به‌خوبی بشناسید، حتماً می‌دانید که این کار آسیب جدی به پیج شما وارد می‌کند. پس حتی ممکن است از طرف اینستاگرام شدو بن شوید و پست شما به دیگر فالوورهایتان نمایش داده نشود. پس خرید فالوور واقعی فعال ایرانی اهمیت بسیاری دارد.

خرید فالوور فوری

خرید فالوور اینستاگرام دارای نماد اعتماد یا بدون نماد اعتماد؟ مهم این است که روند افزایش فالوور به‌سرعت انجام شود. زندگی امروز باعث شده تا همه وادار شویم که سریع باشیم. سرعت حرف اول را می‌زند. اگر امروز فرصتی را به دست نیاورید، دیگری این فرصت را از شما می‌گیرد. پس خرید فالوور برای اینستاگرام باید به‌سرعت انجام شود. به همین خاطر فالوکمپ اقدام به فروش فالوور فوری اینستاگرام کرده است. به‌این‌ترتیب در کمترین زمان ممکن، تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کند. البته نباید انتظار داشته باشید که به‌سرعت بعد خرید فالوور، در لحظه، تمامی فالوورها به تعداد مدنظرتان برسد. کسانی که این کار را برای شما انجام می‌دهند، قطعاً از فالوور بی کیفیت استفاده می‌کنند که باعث آسیب به پیجتان می‌شود.
روند افزایش فالوور، بعد اتمام فرایند خرید فالوور اینستاگرام آغاز می‌شود. هرچه تعداد بیشتری فالوور خریده باشید، روند افزایش فالوور نیز بیشتر به طول می‌انجامد. پس باید صبور باشید و اجازه دهید که فالوورها با روند طبیعی خود افزایش پیدا کنند. البته نگران نباشید، نیازی نیست که چندین و چند روز منتظر بمانید. این کار در کمترین زمان ممکن با درنظرگرفتن الگوریتم اینستاگرام انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، هرگونه فعالیت ربات گونه در اینستاگرام باعث بن و بلاک شدن اکانت شما می‌شود. کارشناسان فالوکمپ نیز با درنظرگرفتن این الگوریتم‌ها، افزایش فالوور را به‌تدریج انجام می‌دهند تا هم در سریع‌ترین زمان ممکن خرید فالوور اینستاگرام انجام شود و هم اینکه به پیج شما آسیب نرسد. به‌صورت کلی برای هر 100 فالوور، باید حدود 1 ساعت منتظر بمانید. طبیعتاً برای اضافه‌کردن 3 هزار فالوور ایرانی به پیج خود، باید یک روز کامل منتظر باشید.

خرید فالوور اینستاگرام رایگان چه کمکی به پیجمان می‌کند؟

خرید فالوور رایگان چه کمی به پیجمان می‌کند؟ شاید این سوالی باشد که در ذهن بسیاری از ما به وجود بیاید. پیش از توضیح درباره این موضوع بهتر است یک ضرب‌المثل قدیمی و جهانی را یادآوری کنیم. پنیر مجانی فقط در تله‌موش پیدا می‌شود! پس اگر می‌خواهید در دام بیافتید و به پیج خود آسیب وارد کنید، می‌توانید به دنبال جذب فالوور رایگان باشید. فالوورهای رایگان، اکثراً فالوورهای فیک هستند. منظور از فالوور بی کیفیت این نیست که پشت پرده اکانت یک ربات حضور داشته باشد. بلکه یک فالوور غیرفعال نیز می‌تواند فالوور بد به‌حساب بیاید.
آیا تابه‌حال برای شما این مشکل پیش نیامده که پسورد آیدی اینستاگرام خود را فراموش کنید و به‌ناچار آن را رها کرده و یک پیج جدید بسازید؟ به این ترتیبت پیج قبلی جزو فالوورهای پیج‌هایی که فالو کردید باقی می‌ماند؛ اما به‌خاطر اینکه اکانت شما فعال نیست، به پیج طرف مقابل آسیب وارد می‌کند. فالوورهای رایگان، اکثراً فالوورهای غیرفعال، فیک و غیرواقعی هستند. وقتی که اینستاگرام پست شما را به این کاربران نشان دهد، طبیعتاً هیچ تعاملی از آن‌ها دریافت نمی‌کند. همین موضوع به‌مرورزمان باعث می‌شود تا پیج شما شدو بن و در نهایت حذف شود. پس بهتر است از کانال‌های معتبر اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید که دچار مشکلات این‌چنینی نشوید. خرید فالوور اینستاگرام رایگان اصلاً به هیچ‌کس توصیه نمی‌شود.

ویژگی‌ فالوورهای خریداری شده از فالوکمپ

سوالات متداول خرید فالوور اینستاگرام

بر اساس سوالاتی که مشتریان محترم مشترکا از واحد پشتیبانی سایت فالوکمپ، قبل و بعد از خرید فالوور واقعی داشته اند،منتخبی از سوالات پر تکرار را پاسخ داده و در اختیار شما قرار داده ایم. چنانچه پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، می توانید از طریق شماره زیر با بخش پشتیبانی در تماس باشید.

اگر در اینستاگرام پیج دارید به ویژه اگر پیج تان بیزنسی است، باید برای افزایش فالوورهایتان اقدام کنید تا کسب و کارتان رشد کند. خرید فالوور اینستاگرام یکی از مطمئن ترین روشهای افزایش دنبال کننده ها در نتیجه افزایش اعتبار در اینستاگرام است.

پروفایل‌ های که فالوکمپ به مشتریان خود ارائه می‌دهد همگی واقعی هستند. به این معنا که دارای عکس پروفایل، پست و استوری می‌ باشند، در نتیجه بر اساس الگوریتم های اینستاگرام واقعی محسوب می شوند.

مدت زمان افزایش تعداد فالوورهایتان به نوع بسته خریداری شده بستگی مستقیم دارد. هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد، مدت زمان افزایش فالوورها نیز افزایش می یابد. به صورت کلی دقایقی بعد از نهایی کردن خرید بسته، فرآینده افزوده شدن فالوورها آغاز می شود.

خیر، به هیچ وجه. بر اساس سابقه چند ساله‌ فعالیت فالوکمپ تاکنون گزارشی مبنی بر بلاک شدن یا بسته شدن پیج های مشتریان خود دریافت نکردیم.

مهم ترین دلیل این مشکل اشتباه وارد کردن آیدی اینستاگرام در زمان خرید است. توصیه میکنیم هنگام خرید بسته افزایش فالوور از فالوکمپ از صحت آیدی خود مطمئن شوید.

محصولات مرتبط